Postup při oznámení závady FVE

03. 01. 2025

Stručný postup při oznámení závady (případně reklamace) fotovoltaického systému (FVE)

Reklamační postup R2  společnosti ELKOV elektro a.s.  pro zboží označené v prodejních dokladech (DL - dodací list, FV - faktura) příznakem R2
Reklamační postup R2 možno stáhnout ZDE.

  1. Nedemontujte FV instalaci!!
  2. Zachovejte instalaci kompletní a připojenou na internet kvůli možnosti vzdálené kontroly. Není-li instalace na internetu (např. na přání zákazníka) vzdálená kontrola není možná a odstranění závady případně reklamace se pak úměrně prodlužuje. 
  3. Vyplňte protokol k oznámení závady, ke stažení ZDE a zašlete na emailovou adresu reklamace.prodej@elkov.cz
  4. Jste-li požádání o součinnost reagujte bezodkladně. Jakékoliv zdržování může mít za následek odložení nebo i uzavření požadavku ze strany výrobce či dodavatele. Za tento stav neponese ELKOV žádnou odpovědnost.
  5. Nepodaří-li se závadu odstranit, výrobce nebo dodavatel rozhodne o dalším postupu.
  6. Na pokyn dodavatele (prostřednictvím ELKOVu) připravte výrobek k odeslání. Reklamační protokol stáhnete ZDE.
  7. Přiložte vyplněný protokol se všemi požadovanými údaji a odešlete na adresu brněnské centrály ELKOV-elktro, a.s., Kšírova 255/701, Brno-Horní Heršpice, 61900.
  • elkov