Postup při oznámení závady FVE
03. 01. 2025Stručný postup při oznámení závady (případně reklamace) fotovoltaického systému (FVE)
Reklamační postup R2 společnosti ELKOV elektro a.s. pro zboží označené v prodejních dokladech (DL - dodací list, FV - faktura) příznakem R2
Reklamační postup R2 možno stáhnout ZDE.
- Nedemontujte FV instalaci!!
- Zachovejte instalaci kompletní a připojenou na internet kvůli možnosti vzdálené kontroly. Není-li instalace na internetu (např. na přání zákazníka) vzdálená kontrola není možná a odstranění závady případně reklamace se pak úměrně prodlužuje.
- Vyplňte protokol k oznámení závady, ke stažení ZDE a zašlete na emailovou adresu reklamace.prodej@elkov.cz
- Jste-li požádání o součinnost reagujte bezodkladně. Jakékoliv zdržování může mít za následek odložení nebo i uzavření požadavku ze strany výrobce či dodavatele. Za tento stav neponese ELKOV žádnou odpovědnost.
- Nepodaří-li se závadu odstranit, výrobce nebo dodavatel rozhodne o dalším postupu.
- Na pokyn dodavatele (prostřednictvím ELKOVu) připravte výrobek k odeslání. Reklamační protokol stáhnete ZDE.
- Přiložte vyplněný protokol se všemi požadovanými údaji a odešlete na adresu brněnské centrály ELKOV-elktro, a.s., Kšírova 255/701, Brno-Horní Heršpice, 61900.